Profilfilm
Ønsker du at komme effektivt ud med dit budskab? Mange virksomheder vælger at få lavet en såkaldt ‘profilvideo’ og med god grund. Her har du nemlig mulighed for at italesætte og illustrere din virksomhedsprofil. Profilvideo er med til at beskrive hvem din virksomhed er, hvad i står for og hvorfor. Med andre ord kan i få sat ord og billeder på jeres mission og vision. På mange måder er denne form for videomateriale en del af din brandingstrategi.
Ønsker du at få lavet en profilfilm kan du klikke her: profilfilm
Storytelling – hvad går det ud på?
Storytelling er efterhånden blevet et brugt begreb når vi snakker branding og markedsføring. I bund og grund så handler det om hvad du gerne vil fortælle om din virksomhed. Hvad står i for? Hvad er vigtigt for jer? Hvorfor skal kunden vælge jer fremfor andre? Det er din historie der skal distancere din virksomhed fra andre. Det handler ikke om salg, men god storytelling kan genere salg på længere sigt, hvis man får formidlet sig rigtigt. Med video kan du skabe spændende billeder og lyd, der begge er med til at skubbe til de emotionelle værdier hos seeren. Netop det faktum er med til at engagere modtageren når de ser din video. Der er mange fordele ved at lave en profilvideo fremfor tekst eller slides. Men én af de vigtigste pointer du skal overveje, er at videoen er med til at skabe troværdighed. Det gør den ved at invitere kunden/seeren indenfor i din virksomhed, og det skaber gennemsigtighed.